XenForo One Signal Push Notifications

Eklenti XenForo One Signal Push Notifications 1.0.0

indirmek için izniniz yok

XDinc

Yönetici
XenTR Mod
Customer
SMS Confirmed
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
2,362
Çözümler
65
Tepki puanı
5,198
Puanları
113
Ovunc Dinc Kullanıcımız yeni bir kaynak oluşturdu:

XenForo One Signal Push Notifications - Kullanıcılarınıza One Signal ile Anlık Bildirimler gönderin.

Ekli dosyayı görüntüle 2124

Web Push Notification (Web Bildirim), internet sitelerinin tarayıcı (browser) aracılığıyla ziyaretçilerinin izni ile bildirim göndermelerine olanak sağlayan bir servistir. Bu servis sayesinde web siteleri sahipleri içeriklerini, haberlerini ve duyurularını izin veren ziyaretçileriyle anlık olarak paylaşabilirler.

XF'nin Push bildirimleri sayesinde sistem üzerinde olan biten bir çok etkinlikten kullanıcılar kolayca haberdar oluyor. Fakat özel bir bildirim...

Bu kaynak hakkında daha fazla bilgi ...
 
Elinize sağlık. Super çalışıyor;
 
Son düzenleme:
Ayarları yaptım eklentiyi de kurdum ama "bildirimlere izin ver" seçeneği çıkmadı bir türlü :(
 
Ayarları yaptım eklentiyi de kurdum ama "bildirimlere izin ver" seçeneği çıkmadı bir türlü :(

Kardeşim OneSignal bilgilerini bir iletir misin?
Senin tema da direkt olarak görünmesi gerekir çünkü tema bizim :) ... ve PageCont. şablonuna dokunmuyoruz :)...
 
Kardeşim benim sitede eskiden ayarlıydı bu bildirim sistemi.
Site linki https://www şeklinde kalmış.
Şu anda www yok ya XenForo 'da, ondan olabilir mi?
 
İşlem tamamdır, bu eklentiyle ilgili bir öneri yapabilir miyim? :)
 
İşlem tamamdır, bu eklentiyle ilgili bir öneri yapabilir miyim? :)

Tabi ki de, öneriler değerlidir! Ancak eğer aradığınız ekstra bir özellik ise Ücretsiz ürünler için genelde bu şekilde pek destek vermiyoruz.
 
Ücretli versiyon yayınlarsın işte kardeşim, güzel olmaz mı? :)
 
1567888056170.png

İçerik eklerken izne bağlı olarak böyle bir tik süper olmaz mı?
Forum altında bir seçenek olabilir, "Bildirimleri OneSignal İle Almak İstiyorum" şeklinde.
Aynı şekilde foruma açılmış yeni konular için bu seçenek olabilir.
Programlar kısmı için keza...
 
sanırım başka bir eklenti ile cakışma var kurulum yapmıyor aşağıdaki hata mesajı cıkıyor

Alan kimlikleri benzersiz olmalıdır. Belirtilen kimlik zaten kullanılıyor.
 
XDinc çok teşekkür ederim. Bir ekran görüntüsü paylaşayım;
ocOmfe.jpg
 
Emeqine saqlık XDinc abi.
Faydalı eklentiler sunmaya devam ediyorsunuz bizlere emekleriniz var olsun
 
ovunc hocam yine harika bir iş çıkarmışsın tebrik ederim. Eklentiyi sorunsuz kurdum gayet güzel çalışmakta ama bir şey sormak istiyorum örneğin forumda herhangi bir konuya yazılan cevaplar yada yeni açılan konular abone olan kullanıcıların mobil ekranlarına yukarıda ki görsellerde ki gibi düşmesi için ek bir ayar yapmaya gerek var mı ? yeni mesaj olarak denedım pc de calısıyor ama mobil de gelmiyor ?
 
ovunc hocam yine harika bir iş çıkarmışsın tebrik ederim. Eklentiyi sorunsuz kurdum gayet güzel çalışmakta ama bir şey sormak istiyorum örneğin forumda herhangi bir konuya yazılan cevaplar yada yeni açılan konular abone olan kullanıcıların mobil ekranlarına yukarıda ki görsellerde ki gibi düşmesi için ek bir ayar yapmaya gerek var mı ? yeni mesaj olarak denedım pc de calısıyor ama mobil de gelmiyor ?

Merhabalar,
Sanırım kontrol ettiğin cihaz IOS grubu çünkü android sorunsuz.

ios grubu için bazı şartlar var,
OneSignal sitesinde bunları okudunuz mu? iOS Push Certificate olmadan bunu yapamazsınız.

 
Quick Jump
2,624Konular
12,455Mesajlar
1,430Kullanıcılar
webcitySon Üye
Geri
Üst