1/3
Merhaba,
Grup izinlerinde, konulara dosya yüklemek ve görmek şeklinde iki ayrı izin var.
Lakin "İçeriklerde yer alan ekli dosyaları görebilir" seçeneğini "Hayır" yapınca "Dosya Ekle" butonu da gizlenmekte.
Bu iki ayar birbirinden ayrı olarak çalışması gerekmez mi?
Konu hakkında desteğinizi rica ederim.
Grup izinlerinde, konulara dosya yüklemek ve görmek şeklinde iki ayrı izin var.
Lakin "İçeriklerde yer alan ekli dosyaları görebilir" seçeneğini "Hayır" yapınca "Dosya Ekle" butonu da gizlenmekte.
Bu iki ayar birbirinden ayrı olarak çalışması gerekmez mi?
Konu hakkında desteğinizi rica ederim.
O yüzden xenforo kullanıyorum. Site açacam 5 yıldır açık kalacak olmaz böyle bir şey… 9 site ve 2 forum kaybettim… Adamlar o kadar saldırdı ki bir halt edemediler. Hırslarından ddos yağmuruna tuttular siteyi ama bir halt yok. Çok şükür…