• Web sitemize kayıt olmak ve onay işlemleri ile ilgili genel bilgilendirme için buraya tıklayınız

Soru Son konular eklentisi

veyselakbas

New member
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
13 Mar 2019
Mesajlar
27
Tepki puanı
14
Puanları
3
Merhaba, forumun ana sayfasında bulunan son konular eklentisini satıyor musunuz? Yapar mısınız? fiyat ne olur?
 

En Çok Tepki Alan 5 Mesaj

Hocam artık sizinde bu tarz bi eklenti yapma zamanınız gelmedi mi?
Biliyorsunuz adını vermeyeceğim bir forumun eklentisini kullanıyorum güncelini de indiremiyorum, eski sürümüde 45 bin satır hata atıyor.


Katılıyorum. Ne kadar zor olabilir ki? Ayrıca briviumdaki estetik değil.

Değerli arkadaşlar,
Yapılmış bir ürün varsa bizim için öncelik kapsamına girmiyor!

Widget yapısı ile sizde sitenize kolayca kendi istatistiklerinizi son konular eklentisi gibi ekleyebilirsiniz.
Yine de her kim yapmış olursa olsun yapılan işi küçümsemeyin lütfen eleştirmek için daha iyisini yaptıktan sonra konuşmak gerekir.

Bu ürün için bir başlangıç yapmıştık fakat sonra yarım bıraktık, belki de yeniden gündeme gelebilir ama şuan için kullanılabilir güncel sürümle uyumlu değil.
Bakalım,nasip :) ...

XenTR

Well-known member
Admin
XenTR Mod
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
1,542
Çözümler
11
Tepki puanı
2,263
Puanları
113
Web Sitesi
xentr.net
Son konular eklentisi olarak sanırım ana sayfadaki istatistikler eklentisinden söz ediyorsunuz. Bu eklenti Brivium'a ait bir eklentidir.
https://brivium.com/resources/modern-statistics-xenforo-2-add-on.393/
 

Zombeyi

Kayıtlı Kullanıcı
XenTR Üyesi
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
218
Tepki puanı
54
Puanları
28
Son konular eklentisi olarak sanırım ana sayfadaki istatistikler eklentisinden söz ediyorsunuz. Bu eklenti Brivium'a ait bir eklentidir.
https://brivium.com/resources/modern-statistics-xenforo-2-add-on.393/
Hocam artık sizinde bu tarz bi eklenti yapma zamanınız gelmedi mi?
Biliyorsunuz adını vermeyeceğim bir forumun eklentisini kullanıyorum güncelini de indiremiyorum, eski sürümüde 45 bin satır hata atıyor.
 

veyselakbas

New member
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
13 Mar 2019
Mesajlar
27
Tepki puanı
14
Puanları
3
Katılıyorum. Ne kadar zor olabilir ki? Ayrıca briviumdaki estetik değil.
 

XDinc

Well-known member
Admin
XenTR Mod
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
1,913
Çözümler
13
Tepki puanı
4,539
Puanları
113
Web Sitesi
xentr.net
Hocam artık sizinde bu tarz bi eklenti yapma zamanınız gelmedi mi?
Biliyorsunuz adını vermeyeceğim bir forumun eklentisini kullanıyorum güncelini de indiremiyorum, eski sürümüde 45 bin satır hata atıyor.


Katılıyorum. Ne kadar zor olabilir ki? Ayrıca briviumdaki estetik değil.

Değerli arkadaşlar,
Yapılmış bir ürün varsa bizim için öncelik kapsamına girmiyor!

Widget yapısı ile sizde sitenize kolayca kendi istatistiklerinizi son konular eklentisi gibi ekleyebilirsiniz.
Yine de her kim yapmış olursa olsun yapılan işi küçümsemeyin lütfen eleştirmek için daha iyisini yaptıktan sonra konuşmak gerekir.

Bu ürün için bir başlangıç yapmıştık fakat sonra yarım bıraktık, belki de yeniden gündeme gelebilir ama şuan için kullanılabilir güncel sürümle uyumlu değil.
Bakalım,nasip :) ...
 

Zombeyi

Kayıtlı Kullanıcı
XenTR Üyesi
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
218
Tepki puanı
54
Puanları
28
Değerli arkadaşlar,
Yapılmış bir ürün varsa bizim için öncelik kapsamına girmiyor!

Widget yapısı ile sizde sitenize kolayca kendi istatistiklerinizi son konular eklentisi gibi ekleyebilirsiniz.
Yine de her kim yapmış olursa olsun yapılan işi küçümsemeyin lütfen eleştirmek için daha iyisini yaptıktan sonra konuşmak gerekir.

Bu ürün için bir başlangıç yapmıştık fakat sonra yarım bıraktık, belki de yeniden gündeme gelebilir ama şuan için kullanılabilir güncel sürümle uyumlu değil.
Bakalım,nasip :) ...
Hocam ben mevcut olanlar dışında sizin eklentinizi kullanmayı tercih ederim.
 

bebekforum

SMS Confirmed
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
410
Tepki puanı
217
Puanları
43
Yaş
44
Konum
Ankara
Web Sitesi
www.bebekforum.net.tr
Selam Abi konunun pek seo ile alakası yok :) ..
Ama görsel açıdan ben sidebar da durmasını seviyorum. Sebebi şu sayfa yapısı aşağıya doğru uzayan forumları pek sevemedim hatta buna bizimki de dahil :) ... İyi bir forum yapılandırma sürecinde tek sayfada bitmeli.


Sidebar a baktığımızda online kullanıcı sayısı çok olduğunda more butonu zaten aktif oluyor.
Son 24 saat istatistiği biraz şuan keyifli değil gibi...


Dear Guests, welcome! Please, Giriş Yap or Kayıt Ol to view hide content!
Son konular eklentisi olarak sanırım ana sayfadaki istatistikler eklentisinden söz ediyorsunuz. Bu eklenti Brivium'a ait bir eklentidir.
https://brivium.com/resources/modern-statistics-xenforo-2-add-on.393/

brivium un istatistik eklentisini çok seviyorum almak istiyorum ancak xenforo ve themehouse lisans yenilemeleri ve editör çalışmaları belimi büktü. 😊
 

veyselakbas

New member
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
13 Mar 2019
Mesajlar
27
Tepki puanı
14
Puanları
3
Küçümsemek değil hocam. Siz daha iyisini rahat yaparsınız diye düşündüm. Bu eklenti bence gerekli ve satış yapacaktır. Briviumdaki eklenti ilk versiyon gibi emanet gibi duruyor. Küçümseyebilsem keşke : ) yazabilsem kendim yazardım.
 

XenTR

Well-known member
Admin
XenTR Mod
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
1,542
Çözümler
11
Tepki puanı
2,263
Puanları
113
Web Sitesi
xentr.net
Arkadaşlar öncelikle bize güvendiğiniz için sizlere teşekkürü bir borç biliyorum. Evet Övünç beyin de söylediği gibi çok önceleri böyle bir eklenti üzerinde çalışmamız oldu ve bu konuda bir çok geliştiricinin değişik yapılarda aynı işlevi yapan eklentiler sunmuş olduğunu gördüğümüz için yapılmış olan ürünler için zaman kaybetmek istemedik açıkçası.
 

XDinc

Well-known member
Admin
XenTR Mod
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
1,913
Çözümler
13
Tepki puanı
4,539
Puanları
113
Web Sitesi
xentr.net
Arkadaşlar öncelikle bize güvendiğiniz için sizlere teşekkürü bir borç biliyorum. Evet Övünç beyin de söylediği gibi çok önceleri böyle bir eklenti üzerinde çalışmamız oldu ve bu konuda bir çok geliştiricinin değişik yapılarda aynı işlevi yapan eklentiler sunmuş olduğunu gördüğümüz için yapılmış olan ürünler için zaman kaybetmek istemedik açıkçası.

Küçümsemek değil hocam. Siz daha iyisini rahat yaparsınız diye düşündüm. Bu eklenti bence gerekli ve satış yapacaktır. Briviumdaki eklenti ilk versiyon gibi emanet gibi duruyor. Küçümseyebilsem keşke : ) yazabilsem kendim yazardım.

Ki çok daha iyisini yapacağınıza eminim.....

O zaman yapacağız nokta! :)...
 

veyselakbas

New member
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
13 Mar 2019
Mesajlar
27
Tepki puanı
14
Puanları
3
Osman Hocam, Övünç hocam, siz de bizim gibi sitenizin giriş kısmında bu eklentiyi kullanıyorsunuz. Ben de o siteden ücretini ödeyip satınaldım ama siteyi kasıyor ve hiç estetik değil. Kendimce görünümü editlemeye çalıştım ama gereksiz kasan bir eklenti. bence siz çok daha güzelini, estetiğini hızlısını yaparsınız. Hala sizin eklentinizi bekliyorum. Parası neyse alacağım. :)
 

XenTR

Well-known member
Admin
XenTR Mod
Customer
SMS Confirmed
XenTR Üyesi
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
1,542
Çözümler
11
Tepki puanı
2,263
Puanları
113
Web Sitesi
xentr.net
Osman Hocam, Övünç hocam, siz de bizim gibi sitenizin giriş kısmında bu eklentiyi kullanıyorsunuz. Ben de o siteden ücretini ödeyip satınaldım ama siteyi kasıyor ve hiç estetik değil. Kendimce görünümü editlemeye çalıştım ama gereksiz kasan bir
Veysel bey skype üzerinden dönüş sağladım.
 
Üst