Plesk Mail Sorunu

Plesk Mail Sorunu
8
3K

Alfonse

SMS Confirmed
Katılım
2 Ocak 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
62
Puanları
18
You cannot send emails from Plesk because outbound connections on TCP port 25 is blocked. Check the firewallsettings or contact your hosting provider. If you are sure that the ports are already open, Plesk can recheck them.

Bu sorunu alıyorum bundan dolayı mail gonderemiyorum.Ne yapmaliyim?
 

En Çok Tepki Alan 5 Mesaj

Selam Mehmet,
DostHosting bu konuda yardımcı olacaktır, ama bence problem Cloud kaynaklı :) ...

- Cloud Panel > Network > Firewall Policies > Single Left Click on "centos7-64Plesk_Onyx" > Configuration > Incoming > (table last row) write 25 in port and click Add Rule (Green Check Button)
Selam Mehmet,
DostHosting bu konuda yardımcı olacaktır, ama bence problem Cloud kaynaklı :) ...

- Cloud Panel > Network > Firewall Policies > Single Left Click on "centos7-64Plesk_Onyx" > Configuration > Incoming > (table last row) write 25 in port and click Add Rule (Green Check Button)
 
Sunucu hizmeti aldığınız yer ile görüşmelisiniz. Gerekli kontroller sağlanarak izinler onlar tarafından verilecektir. ;)
 
25 portu Sabit Fakat 587 çıkış yapar sal olayını tsl olarak islem sağlarsanız işleminiz çözülür
 
25 portunu kullanamazsınız maillerde 587 veya 465 Olarak Kullanabilirsiniz iyi çalışmalar Dilerim
 
Mailjet Olarak Ayarlandı Sorun Çözülmüştür. iyi Calışmalar Dilerim
 
Eğer Sunucunuzun Yapilandirmasindan Emin Olmayan Varsa Gmail yandex veya mailjet olarak Ayarlarsalar Sorun Cozulur
 
Quick Jump
2,681Konular
12,592Mesajlar
1,450Kullanıcılar
MematiSon Üye
Geri
Üst