Hoş Geldiniz,

XenTR üzerinde yer alan içeriklere erişim sağlayabilmek, projelerinizde karşılaştığınız sorunlara destek ekibimizin çözüm üretebilmesi adına üye olunuz.
Unutmayalım ki, bilgi paylaşıldıkça değer kazanır.
Giriş Yap

Sorun Cevaplayalım

XenForo hakkında merak ettiğiniz tüm soru(n)lara 7/24 destek.

Çözümlenmiş Sorunlar

Yaşanan sorunların kolay çözüm yolları ve anlatımları.

Destek Ekibimiz Sizlerle

Ücretli destek talepleri ve özel hizmetler için yanınızdayız.

  • Sitemize kayıt olurken XenForo lisans doğrulaması isteğe bağlıdır. Lisans doğrulmasını hesap alanınızdan kayıt sonrasıda gerçekleştirebilirsiniz ve forumu aktif olarak kullanabilirsiniz fakat ürün satın almak yada premium kategoride yer alan eklentileri indirebilmek için lisans doğrulması gereklidir. Lütfen doğrulama sürecinde kullandığınız lisansın ID kodunu girin. ID doğrulama kodunuz XenForo Müşteri (Customer Area) bölümünde "Token number" olarak bulunuyor.

Bilgi Ürünlerimiz ve destek hizmetlerimiz hakkında bilgilendirme!

Kullanıcı Değerlendirmesi
5.00 Oylama

XenTR

XenTR Ekibi
Yönetici
Admin
Müşteri
XenTR Üyesi
Katılım
2 Şub 2019
Mesajlar
167
Tepkime puanı
206
Puanları
43
Web Sitesi
xentr.net

İtibar Puanı:

Herkese merhaba,

Ürünlerimiz ile ilgili olarak bazı diğer destek sitelerinde yardım talebinde olan insanları görüyorum. Evet biz XenForo lisanslı müşterilerini bu topluluğa kabul ediyoruz. Almış olduğumuz karar neticesinde bu durum da değişmeyecektir.

Ürünlerimiz ile ilgili olarak destek mi almak istiyorsunuz. Ancak henüz XenForo lisansınız yok mu? Çok basit bir şekilde bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Misafir olarak web sitemizi ziyaret ettiğinizde footer alanında bulunan Bize Ulaşın https://xentr.net/misc/contact/ linkine tıklayarak destek almak istediğiniz konu ile ilgili mesajınızı yazabilirsiniz.



Bize iletişim alanından ulaşan kişiler için de ayrıca yardımcı olmaktayız. Amacımız sağlıklı bir ortamda doğru bir şekilde ilerlemek.

Ne var ki bazı durumlar karşısında benim de üzüldüğüm konular var. Bize ait olan eklenti ve temalar için diğer destek sitesi yöneticilerinin destek vermeye çalışmalarıdır. Prensip olarak destek talebi olan kişiyi doğrudan ürünün üreticisine yönlendirmek gerekir. Sanırım doğru davranış biçimi bu olsa gerek.

Her neyse sözü fazla uzatmak istemiyorum. Bu konu bir mesaj niteliğindedir.
 
Bilgi Kaynak Erişimi
https://xentr.net/
Üst