Çözüldü Başlatılan Oto Mesaj İşlemi ile Alınan E-Posta Gönderim Hatası

Çözüldü Başlatılan Oto Mesaj İşlemi ile Alınan E-Posta Gönderim Hatası
6
2K

murat

Member
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
32
Çözümler
1
Tepki puanı
28
Puanları
18
Arkadaşlar merhaba, geçtiğimiz günlerde forumdaki üyelere oto mesaj gönderim işlemi yaptık. Dolayısıyla mesaj işleminde üyelere e-posta da gidiyor. E-posta dnslerimiz yandexde malum yandexde saat başı gönderim limiti var iş böyle olunca 3 gündür forumda eposta gönderim hatası alıyoruz. Bu işlemi durdurma şansımız varmı

Alınan hata örneği; neredeyse bunun gibi 100K hata aldık
Kod:
Dear Guests, welcome! Please, Giriş Yap or Kayıt Ol to view hide content!
 

En Çok Tepki Alan 5 Mesaj

Merhaba konuya cevap yazdığımı hatırlıyorum sanırım göndermemişim. Gecikme için özür dilerim. Mail şifresini yandex üzerinden değiştirdikten sonra panelde şifre değişikliğini yaptım ve sorun ortadan kalktı. İlgiliz için teşekkür ederim
Edit; ek olarak bu hatalardan dolayı forumdan iletilmesi gereken oto e-postalar zaman zaman gitmiyor.
 
Yukarıdaki hata başarısız bir SMTP bağlantısına benziyor. Geçici olarak sunucu mail ayarlarını kullanmayı deneyin. Ayrıca Test mail gönderimini gerçekleştiriliyor mu? Yandex üzerinde zaman zaman bu gibi sorunlar yaşanabiliyor. Birde mail ayarlarınızı tekrar gözden geçirdikten sonra sunucunuzu yeniden başlatmayı deneyin.
 
Merhaba, Sürekli mail göndermeyi deniyor. Test e-postasıda çalışmıyor. Bu işlemi başarlatmadan önce herhangi bir soru yoktu. Yaklaşık 2 yıldır yandex kurum kullanıyoruz. 12 saatte yaklaşık 3,5K hata var şuanda. Sunucu yeniden başlatmayı yapabilirim ve tekrar yandex mail ayarlarını kontrol ederim. Fakat ara ara üyelere mail gidiyor. Yani hiç gitmiyor demiyorum
 
Murat selamlar,
Destek sistemi üzerinden yetkili bir kullanıcı ve sunucu bilgilerini iletirsen akşam bakıp sorunu çözeriz.
Saygılar.
 
Merhaba konuya cevap yazdığımı hatırlıyorum sanırım göndermemişim. Gecikme için özür dilerim. Mail şifresini yandex üzerinden değiştirdikten sonra panelde şifre değişikliğini yaptım ve sorun ortadan kalktı. İlgiliz için teşekkür ederim
 
Merhaba konuya cevap yazdığımı hatırlıyorum sanırım göndermemişim. Gecikme için özür dilerim. Mail şifresini yandex üzerinden değiştirdikten sonra panelde şifre değişikliğini yaptım ve sorun ortadan kalktı. İlgiliz için teşekkür ederim

Sorun Değil Murat,
Önemli olan problemin çözülmesi.
 
Quick Jump
2,620Konular
12,449Mesajlar
1,428Kullanıcılar
Geri
Üst