Question 2.1.4 güncelleme

hasannakyuz

Customer
Licenced
Joined
May 20, 2019
Messages
608
Solutions
12
Reaction score
262
Points
93
1/3
Thread owner
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!


acaba direk güncellesem, var olan 2.1 eklentileri çalışmayabilir mi ? yada güncelle dersem forumda bir sıkıntı yaşar mıyım ?
 
Thread owner
şimdi güncelle dedim ama şöyle bir hata verdi ;

Tek tıklamayla yükseltmenin mümkün olup olmadığını belirlerken aşağıdaki sorun bulundu: The files are not writable.

sizde de böyle bir hata verdi mi ? hangi dosyaların yazılabilir olması gerekli install dosyasının mı acaba ?
 
Ben güncellemedim henüz. Korkuyorum sıkıntı olur mu diye. Gece yedek alıp forumu üye girişine kapatarak test etmek en mantıklısı sanırım herhangi bir sorun oılursa veri kaybı olmadan eski haline getirebilmek için.
 
hasannakyuz
hasannakyuz
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!
Aslında bende tırsıyorum :D bir kere başıma geldi çünkü yanlış yapılan bir yedekleme ile de forumu geri yükleyememiştim :D
Ben haftalık otomatik yedek alıyorum, yedekler otomatik başka sunucuda yedekleniyor. Bu nedenle biraz rahatım. En çok 1 hafta kaybederim :)
 
hasannakyuz
hasannakyuz
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!
yedeği tam yedek mi, kısmi yedek mi alıyorsunuz tam yedek panel üzerinden geri yüklenemiyor sanırım
S
Sota
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!
Haftalık mı, cok uzun sure degıl mı

ben gunde 4 yedek aldırıyorum 06-12-18-24 saatlerınde
H
Hasip
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!

Bu biraz alanla ilgili :) Ben makineye full yedek aldırdığım için disk hemen doluyor. Silmek...
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!

Bu biraz alanla ilgili :) Ben makineye full yedek aldırdığım için disk hemen doluyor. Silmek gerekiyor sonrasında... Haftalık takip etmek daha kolay oluyor.
WHM/Cpanel ile tüm makine yedeği alıp o şekilde saklıyorum.
 
P
Panterus
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!
Pleskte var mı boyle bir ozellik ben belirli aralıklarla manuel alıyorum. Otomatik alma gibi bir imkan olsa cok güzel olur.

Bu arada forumda avatarı nerden değiştirdiniz. 20 gündür avatar yüklemeye çalışıyorum bulamadım seceneklerde :)
HytaleTurkiye
HytaleTurkiye
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!
Dear Guests, welcome! Please, Log in or Register to view hide content!
Default avatar mı demek istediniz?

Users found this thread by following these keywords:

  1. güncelle
Quick Jump
Back
Top