XenTR | XenForo Add-ons and Styles

XenTR
XenTR
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
Eğer böyle bir durum söz konusu ise ki kendi test alanımda denedim haklı gibi görünüyorsunuz. Bu durumu XenForo'nun kendisinin çözmesi gerekir. Belki bununla ilgili olarak bazı geri bildirim olmuş olabilir.
  • Wow
Reactions: SelamT
bebekforum
bebekforum
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
xenforo global de dile getirebilirsiniz. Ben böyle bir konu ve başlık görmedim. Ayrıca kayıtlı kullanıcıların dosya yüklemesini istemiyorum mesela ama adminlerin ya da özellikli kullanıcıların yüklediği dosyayı kayıtlı kullanıcının görmesini ve yüklemesini istiyorum. Ne yapabilinir ki mevcut durumda.. ? ?
  • Like
Reactions: SelamT
S
SelamT
Global'de ne nereye açılır edilir bilmiyorum.
Biz XDinc 'i biliriz sadece :)
bebekforum
bebekforum
XDinc yok sanırım.. Eğer izin verirsen kötü İngilizcemle açabilirim.
  • Sad
Reactions: SelamT
S
SelamT
XenForo'nun konulara eklenen eklerin yönetimi kısmında ciddi geliştirmelere ihtiyacı var gerçekten.
Umarım birileri dile getirir.
  • Like
Reactions: bebekforum
bebekforum
bebekforum Replying to SelamT
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
xenforo güncel bir sistem… İnan bana güvenlik konusunda muhteşem. Bankaların güvenlik sistemini delip geçen beyaz yakalı hacker arkadaşım İnceledi… Abi açık yok dedi… ?
O yüzden xenforo kullanıyorum. Site açacam 5 yıldır açık kalacak olmaz böyle bir şey… 9 site ve 2 forum kaybettim… Adamlar o kadar saldırdı ki bir halt edemediler. Hırslarından ddos yağmuruna tuttular siteyi ama bir halt yok. Çok şükür…
bebekforum
bebekforum
açtım konuyu…
Anlatabilmiş miyim bilmiyorum?

See Files and Download association
  • Like
Reactions: SelamT
S
SelamT
XenForo'nun gücü ve güvenliği kısmına ben de bir laf etmiyorum, eden de taş olur :)
Sadece bazı ince detayları mesela yapmamışlar.
Gözden kaçma diyeceğim de, bu profillerin bunu atlaması çok ihtimal dahilinde değil gibi.
Geriye "strateji" kısmı kalıyor sanırım...

Bu arada, nasıl site kaybettiniz, tam o kısmı anlayamadım.
HytaleTurkiye
HytaleTurkiye
Ben direkt ticket açtım :D

Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
bebekforum
bebekforum Replying to HytaleTurkiye
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
İşte vizyon… ????
bebekforum
bebekforum
Bu arada xenforo2.3 ü bekliyorum. Mobilitesi düzelecek sitenin… O yayınlansın lisansımı yükseltecem. Şu an temayı da saldım… İnnovate ve exclosive light temalar var elimde innovate bence en güzeli lisansla birlikte onu kullanmakta kesin karar kıldım… sizler hangi temayı kullanıyorsunuz?
  • Like
Reactions: SelamT
HytaleTurkiye
HytaleTurkiye Replying to bebekforum
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
Xenforo 2.3 biraz uzun süre bekliyebilirsiniz bir sonraki sürüm 2.2.10 olacak ve ondan sonra 2.2.11, 12, 13, 14 diye gidebilir :D
  • Like
Reactions: bebekforum
S
SelamT
Sistemin kendi temasını :)
bebekforum
bebekforum
Adminlerinin hepsini özele çağırdım hatta XenTR Osman abiyi de invite ile çağırdım. Kier bu sene içinde çıkacak. Lisansınızı yenileyin dedi.
HytaleTurkiye
HytaleTurkiye Replying to bebekforum
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
Bu sene içinde '31.12.2022' senenin son günü çıkartıyorlarmış bide :D
bebekforum
bebekforum
Bak

Kier​

XenForo developer​


Staff member
May 17, 2022
Welcome! Please Login or Register to view hidden content.
Yes, 2.3 will definitely be released within a year
bebekforum
bebekforum
Bu arada konuyu brogan kitledi mi? Beğenmeyi mi kitledi?
S
SelamT
Plan Dışı işaretlemiş.
Sanki konuyu çok anlamamış gibiler.
Ne dersiniz?
  • Like
Reactions: bebekforum
bebekforum
bebekforum
Bencede.. Ya ben anlatamadım herhalde… Ve daha da üstelemedim
  • Sad
Reactions: SelamT
Back
Top Bottom